Wat doe je bij MA?
Vorig jaar werd ik tijdens de opening van het studiejaar tot mijn verbazing op het podium geroepen. Bleek dat ik 12,5 jaar voor MA had gewerkt. Nooit bij stilgestaan, want in mijn werk is geen dag dezelfde. Toen ik startte was communicatie overzichtelijk: ik moest ervoor zorgen dat er voldoende nieuwe studenten kwamen. De inzet van billboards op straat met een opvallende campagne was voor scholen toen nog revolutionair. Inmiddels zetten we volop in op social media campagnes.
Ook het soort werk is veranderd. Maakte de afdeling een aantal jaar geleden nog alle campagnes, opleidingsbrochures en de site zelf, inmiddels zijn steeds meer mensen uit de organisatie hierbij betrokken. De Digital Talks, die we dit jaar voor het eerst als vervanging van de open dagen organiseerden, is het resultaat van een hechte samenwerking tussen opleidingsmanagers, docenten, instructeurs en studenten van verschillende opleidingen. Voor alumni wordt in samenwerking met docenten en inspirerend programma ontwikkeld. En samen met de afdeling HR zoeken we naar manieren om te vertellen hoe boeiend het werken voor het Mediacollege is.
En dan laat ik onvermeld dat er een geweldige groep collega’s bezig is om studenten juist in coronatijd een onvergetelijke diploma-uitreiking te bezorgen en dat we alweer volop bezig zijn in een ander team om de start van het nieuwe studiejaar te organiseren.
Mocht je over deze onderwerpen ideeën over, dan laat de afdeling communicatie zich graag door jou inspireren.
Helaas geen gerelateerde vacatures
Open sollicitatie
Wil je onze nieuwste vacatures niet missen? Maak een vacature alert aan en
ontvang de vacatures die bij jou passen in je mailbox. JobAlert kun je onderaan deze pagina invullen. Zo ben je er altijd snel bij. Een open sollicitatie sturen, kan natuurlijk ook!